Final Fantasy XIV Online
FFXIV Accounts - Marktplaats voor Final Fantasy XIV Accounts

FFXIV Accounts - Marktplaats voor Final Fantasy XIV Accounts

Duik in Eorzea met een krachtig FFXIV-account.

Leidende gebruikerservaring

Wij bieden de meest aangename virtuele goede handelservaring die er is.

Onze kenmerken
Discover our user-centric approach that cares for both Buyers and Sellers
Snelle levering

Vergeet wachten. Meer dan 90% van de orders worden binnen enkele seconden uitgevoerd.

Handelsbescherming

Wij bieden de veiligste handelsomgeving. Koop en verkoop zonder zorgen.

Terugbetalingsbeleid

Onze kopers krijgen altijd hun bestelde artikelen of hun geld terug.

24/7 Live ondersteuning

Bent u op zoek naar hulp? Neem contact met ons op; wij zijn er om u te helpen.

Community Trust
We listen to our customers' feedback for constant user-centric improvement and our community loves us for this approach

Als je een FFXIV Account wilt kopen, weet dan dat er zowel goedkope nieuwe accounts als voordelige Level 50-60 accounts zijn. Het maakt niet uit aan welke server of klasse spelers de voorkeur geven, verkopers op igitems hebben ze allemaal. De FFXIV accounts die te koop worden aangeboden op onze gerenommeerde site komen rechtstreeks uit de handen van professionele gamers die al speelden voordat de meeste mensen

Waarom een Final Fantasy XIV-account kopen?

Final Fantasy XIV is een van de beste MMORPG's tot nu toe en vereist een investering van tijd en energie. Om succesvol te zijn in dit spel moet je niet alleen veel geduld hebben, maar ook hard werken. De grind kan behoorlijk vervelend worden en je kent waarschijnlijk al de pijn van uren doorbrengen alleen maar om dat volgende level te bereiken. Als jij het type speler bent dat snel power-ups wil met minimale inspanning, kun je gelukkig al dat gedoe vermijden door een account van hoge kwaliteit te krijgen dat al grondig door iemand anders is ontwikkeld, en dat zou jij ook moeten doen!

Final Fantasy Accounts

In Final Fantasy XIV zijn er veel manieren om ervaring te verdienen. Enkele van de meest voorkomende zijn het voltooien van quests en dungeons en het verzamelen van items van monsters of kisten. Dit helpt om je personage hoger te plaatsen op iemands Job Board zodat ze sneller nieuwe vaardigheden kunnen leren. Een andere manier is door samen met anderen deel te nemen aan FATEs, Palace of the Dead en nog veel meer. Roulettes kunnen zelfs tot 90% opleveren van wat je nodig hebt om op het volgende niveau te komen. Ook als spelers rusten in bepaalde gebieden zoals heiligdommen, krijgt hun Character extra punten die "rust XP" worden genoemd en die kunnen helpen om nog sneller te levelen.

Het progressiesysteem is geavanceerd en ingewikkeld. Je kunt alles op één personage onder de knie krijgen, maar het zou enorm veel tijd kosten als je dat alleen met die ene build zou doen. Accounts kopen van spelers die ze al ontwikkeld hebben is niet alleen handig, maar bespaart ook geld door de progressiekosten te verlagen.

Hoe creëer je een personage in Final Fantasy XIV?

Het character creatie proces in Final Fantasy XIV is erg uitgebreid en kan erg leuk zijn. Je kunt je perfecte avatar van top tot teen creëren, je kiest class, ras, geslacht, clan, verjaardag en ook in welke stad je begint, wat wordt bepaald door je gekozen class. Over de laatste stap voordat je met het spel begint, is echter veel gediscussieerd: welke server wil je? Er zijn allerlei verschillende werelden die unieke ervaringen bieden, dus wat onderzoek kan handig zijn.

Momenteel zijn er zes speelbare rassen, maar in Shadowbringers worden twee nieuwe rassen toegevoegd: Viera en Hrothgar. Tot de huidige beschikbare rassen behoren de mensachtige Hyur, de lange en trotse Elezen, de Lalafell met een jeugdig uiterlijk, de Miqo'te die oren/staarten als katachtigen hebben, de loyale Roegadyn met een gespierd lichaam en de antropomorfe Au Ra met hoorns.

Je kunt kiezen uit negen klassen:

  • De Arcanist is een veelzijdige magiër die zijn bondgenoten kan bufferen en vijanden kan kwetsen met spreuken, vloeken of zelfs gewoon door het slagveld te manipuleren. Ze hebben twee specialisatiepaden - de ene is destructief van aard waarbij ze zich richten op het uitdelen van schade en de andere op ondersteunende vaardigheden.
  • De boogschutter is de schadeveroorzaker. Hij schiet op vijanden met zijn boog en als hij level 30 bereikt, kan hij zich specialiseren in een bard die liedjes heeft om bondgenoten te bufferen of van veraf toe te slaan.
  • Conjurers gebruiken hun toverstokken en stokken om de elementen te bestrijden, terwijl ze stoffen harnassen dragen. Ze worden krachtiger als ze een level hoger komen in de strijd; een tovenaar specialiseert zich in een Witte Magiër als hij level 30 heeft bereikt.
  • De Gladiator is de meest beschermende optie die beschikbaar is. Het is een tanky ridder die zijn zwaard en schild hanteert. Op level 30 kun je kiezen uit twee verschillende specialisaties: Paladin of Crusader.
  • Lansiers zijn melee vechters die stokken gebruiken om van dichtbij aan te vallen. Ze hebben een hoge bewegingssnelheid, waardoor ze constant door het slagveld bewegen terwijl ze aanzienlijke hoeveelheden schade aanrichten met enkelvoudige aanvallen of AoE-vaardigheden.
  • De Marauder is een zware, tweehandige vechter die zijn vijanden afslacht met bijlen. Als ze 30 worden, kunnen marauders warriors worden, een functie die de rol van offensieve tank speelt.
  • Pugilists zijn behendige duellisten die leren pantsers dragen en hun vuisten gebruiken om vijanden aan te vallen. Ze kunnen zich specialiseren tot monks, waarbij ze zich meer richten op behendigheid dan op kracht met de vaardigheid van verdediging.
  • Rogues zijn zeer sluipende moordenaars die bedrog, dolken en gif gebruiken om doelwitten uit te schakelen. Ze kunnen ook ninja's zijn, waardoor ze zich nog beter in de schaduw kunnen verstoppen en snel levens kunnen nemen met verrassingsaanvallen.
  • Een Thaumaturge is een specialist in de duistere kunsten die grote hoeveelheden elementaire schade toebrengt. Ze dragen stoffen pantsers en specialiseren zich later in Zwarte Magiërs. Ze blinken uit in crowd control en het gelijktijdig beschadigen van meerdere vijanden.

Wat bepaalt de prijs van een Final Fantasy XIV-account?

De waarde van een Final Fantasy XIV Account wordt niet alleen door de prijs bepaald. Laten we eens kijken welke criteria de waarde van een FF14-account bepalen. Om erachter te komen hoeveel een account waard is, moet je in ieder geval naar deze vier dingen kijken: Hoeveelheid Gil, Level en Aantal Disciple War/Magic/Hand Land, Item Level (dat je in-game kunt zien op de tooltip van een item als je er met je muis overheen gaat), Inventory Contents en In-game Items waar veel vraag naar is op marktplaatsen zoals Auction House. Hoe beter of hoger deze zijn, hoe hoger de waarde van het account. Als al het andere gelijk is, zijn sommige spelers bereid een hogere prijs te betalen, alleen maar omdat de personages er geweldig of uniek uitzien.

FFXIV: A Realm Reborn - Een indrukwekkende comeback

In 2010 was FFXIV een zinkend schip. Het spel werd geplaagd door ontevredenheid onder de spelers en een gebrek aan content. Na de rampzalige lancering zakte het aantal spelers in de richting van één miljoen en het team erachter had geen idee hoe ze terug te brengen. Dit veranderde echter in 2013 toen een nieuw team de ontwikkeling overnam en het spel volledig vernieuwde. Het resultaat was Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, een volledig vernieuwde en verbeterde versie van de game die het vertrouwen van de spelers terugwonnen en lovende kritieken kregen.

De nieuwe uitbreiding bracht een aantal nieuwe mechanics die de spelersbasis van de MMO nieuw leven zouden inblazen. Een daarvan is het Jobsysteem, dat het idee introduceerde dat klassen losstaan van het level en de rol van je personage. Elke speler kon groeperen met wie hij maar wilde en van rol veranderen zonder een apart personage te maken of zijn huidige personage op te offeren.

De uitbreiding bevatte ook level-synchronisatie, waardoor spelers met een hoog level hun statistieken en kracht tijdelijk konden verlagen zodat spelers met een lager level zich bij hun groep konden voegen en het spel op een gelijkwaardiger speelveld konden ervaren. Zo konden ze hun level verhogen zonder zich zorgen te maken dat ze werden vernietigd door monsters die hoger waren dan hun level.

Later werd aangekondigd dat de servers voor FFXIV zouden worden samengevoegd tot één megaserver, zodat alle spelers uit elke regio een plek hadden waar ze op gelijke voet konden samenspelen.

FFXIV: A Realm Reborn bevatte veel nieuwe functies die content toevoegden en bestaande mechanics verfijnden. Een compleet herzien gevechtssysteem, nieuwe items en recepten om te verzamelen en FATEs gaven spelers dynamische gebeurtenissen die hen het gevoel gaven dat ze deel uitmaakten van een levende, ademende wereld. Het geheel was ongelooflijk ambitieus en het werkte.

Wat heeft deze ommekeer precies veroorzaakt? Er zijn verschillende redenen, maar enkele van de belangrijkste zijn het regelmatig toevoegen van nieuwe content, een boeiender gevechtssysteem en nieuw geïmplementeerde functies zoals het Armoury System.

De beste manier om uit te leggen hoe belangrijk de regelmatige content-updates waren, is FFXIV 1.0 en A Realm Reborn met elkaar te vergelijken. In 1.0 moesten spelers maanden wachten op nieuwe content, wat hen alleen maar verder frustreerde omdat ze zo weinig konden doen in het spel. Veel mensen spendeerden hun vrije tijd aan het verkopen van ongewenste items uit hun inventaris met verlies, alleen maar om wat Gil te verdienen voor andere activiteiten of crafting recepten.

Aan de andere kant was A Realm Reborn totaal anders in zijn releaseschema. Vanaf de eerste dag werden er elke twee weken patches uitgebracht met nieuwe quests en dungeons, waardoor spelers altijd iets te doen hadden. Elke maand worden er patches uitgebracht met nieuwe content, variërend van story quests tot dungeons en zelfs speciale evenementen zoals de Moonfire Faire. Door deze updates werden spelers aangemoedigd om het spel constant te spelen.

A Realm Reborn richtte zich ook op de bestaande spelers door constant nieuwe eindspelcontent toe te voegen. De ontwikkelaars hebben hier fantastisch werk mee geleverd: deze instanties bieden niet alleen uitdagingen en leuke gameplay die een groep van 24 mensen kan hebben, maar ze bieden ook de kans om schaarse items te krijgen.

Een andere geweldige functie die de ontwikkelaars hebben geïmplementeerd is het Armoury-systeem. Hierdoor konden spelers van baan veranderen wanneer ze maar wilden, zonder hun huidige personage te verwijderen en een nieuwe te maken; het enige wat ze hoefden te doen, was ten minste één relikwie bezitten (een voorwerp dat specifiek is voor elke baan).

Dat was geweldig voor spelers die voorheen hun personage moesten verwijderen en elke keer opnieuw moesten beginnen als ze als een andere klasse wilden spelen. Toch had het ook op twee manieren voordelen voor de ontwikkelaars: ten eerste, omdat spelers niet telkens vanaf level 1 moesten beginnen als ze een nieuw personage creëerden, was er minder rommel op elke server waardoor het makkelijker werd om partijen te vinden; ten tweede, omdat mensen nu op elk van hun personages op level 50 konden inloggen en meteen konden beginnen met raiden of dungeons, voegde dit veel meer variatie toe aan het spel.

Zoals eerder gezegd, was A Realm Reborn Square Enix' kans om een comeback te maken - en ze hebben het waargemaakt. De ontwikkelaars hielden rekening met alle feedback van spelers bij het maken van veranderingen aan de game, waardoor de community tevreden bleef omdat mensen wisten dat er naar hun mening werd geluisterd. Deze band met de fans wekte ook vertrouwen bij diegenen die aanvankelijk niet overtuigd waren van het idee om Final Fantasy XIV nieuw leven in te blazen. Het maakte hen juist enthousiaster voor wat er na de lancering zou komen, vooral omdat de ontwikkelaars zo snel werkten aan het produceren van nieuwe content.

Daarnaast voegde A Realm Reborn ook een paar finishing touches toe, die de unieke smaak naar voren brachten. Ten eerste is er de esthetiek, zoals weelderige vegetatie of rotsachtige gebieden rond elke stad of staat. Ten tweede had het een pakkend hoofdthema waar spelers op mee neurieden, zelfs als ze het spel niet speelden. Tot slot is er veel aandacht besteed aan details in de cutscènes en dialoog van de personages, waardoor de game een gevoel van hoge productiewaarde geeft.

A Realm Reborn was niet alleen succesvol omdat het een impopulaire game nieuw leven inblies, maar ook omdat het trouw bleef aan zijn eigen identiteit. Het probeerde niet iets te zijn wat het niet was en dit won de harten van zowel nieuwe als oude spelers. Het resultaat is een bloeiende community die bij elke grote update blijft groeien.

Wil je FFXIV Accounts verkopen?

Er zijn veel redenen waarom mensen hun FFXIV account willen verkopen. De meest voorkomende is - omdat het gewoon niet wordt gebruikt. Als je het spel niet meer gaat spelen of als je hebt besloten een nieuw FFXIV account aan te maken/kopen en het oude te dumpen, kun je het beste je account verkopen en een deel van je geld terugkrijgen. Je kunt het geld ook gebruiken om andere dingen te kopen, zoals Gil, skins, kostuums, mounts en meer voor je nieuwe FFXIV account.

igitems krijgt veel vragen of het veilig is om je FFXIV account online te verkopen. Het antwoord is ja. Het verkopen van je digitale schatten voor echt geld wordt tegenwoordig steeds populairder. Toch zijn mensen nog steeds huiverig om het zelf te doen omdat ze niet weten waar ze het veilig kunnen doen. Dat snappen we! Het goede nieuws is dat je hier aan het juiste adres bent als veiligheid je eerste prioriteit is bij het online verkopen van een FFXIV account. iGitems biedt een snel verificatieproces, 24/7 live chatondersteuning en snelle betaling aan verkopers zodra de transactie is afgerond.

Dus, waar wacht je nog op? Verkoop je FFXIV account nu en krijg snel en gemakkelijk betaald via onze marktplaats. Vergeet niet dat iGitems de veiligste manier is om online game-accounts te kopen en verkopen. Bedankt dat je ons hebt gekozen als jouw bron voor alles wat met FFXIV te maken heeft!

Vaak gestelde vragen:
Kom meer te weten over igitems:
igitems
Alternatief 1: In-game Levering
Deze leveringsmethode verwijst naar een face-to-face handel die zich afspeelt in het ecosysteem van het spel. De verkoper ontmoet je personage om je de valuta binnen het spel te leveren.

Let op het volgende:
  • Verschillen in tijdzone
  • Server en regio verschillen
  • Ongeacht de omstandigheden, stuur nooit valuta, goud, etc. terug naar het karakter van de verkoper na Levering. In het geval dat de verkoper je vraagt om dit te doen, maak dan een screenshot en stuur het naar onze Klantenservice.
Alternatief 2: In-game Mailbox levering.
Sommige verkopers op igitems kunnen ervoor kiezen om valuta te leveren aan je in-game mailbox. Een dergelijke methode werkt goed bij een deel van de online games. Meestal worden kleinere bestellingen op deze manier uitgevoerd, omdat er geen in-game coördinatie nodig is tussen verkoper en koper.
Gegarandeerde Veiligheid:
Wij blijven de veiligste plek om in-game valuta te kopen en verkopen. Ons PlayerProtection systeem verzekert u van een plezierige handelservaring of uw geld terug.

Beste Prijzen:
Bij igitems, voorzien wij u van een breed spectrum van verkopers en valuta marktplaatsen. Als gevolg hiervan helpt de concurrentie tussen verkopers ons om de laagst haalbare prijzen te bereiken.

Snelle en betrouwbare Levering:
Bij igitems speelt de gebruikerservaring de belangrijkste rol. Om die reden leggen wij de nadruk op leveringssnelheid, zodat u uw in-game valuta zo snel mogelijk ontvangt. Elke bestelling heeft een geschatte levering berekend op basis van de eerder afgeronde bestellingen van de verkoper.
Elk verkoopartikel heeft een geschatte levertijd om aan te geven wanneer de verkoper de levering kan verwachten. Dit cijfer wordt berekend op basis van de vorige leveringen van de verkoper. De verkopers stellen ook een gegarandeerde levertijd in. Als ze te laat zijn, komt u in aanmerking voor een terugbetaling onder het PayerProtection plan van igitems.