Elder Scrolls Online

Starfield: Een blik in het uitgebreide universum van Bethesda's aankomende Sci-Fi epos

De gamegemeenschap is in afwachting van de aankomende sciencefiction RPG Starfield van Bethesda Game Studios. Nu de releasedatum nadert, duiken er nieuwe details op die een uitgebreide en meeslepende ervaring beloven. Volgens Pete Hines, de uitgever van het spel, zal Starfield ongelooflijk lang zijn en een overvloed aan content bieden om te verkennen.

De diepte van de gameplay

Pete Hines heeft onthuld dat de game pas echt begint als spelers de hoofdverhaallijn hebben voltooid, wat hem ongeveer 50 uur kostte. Dit suggereert dat Starfield is ontworpen om een langdurige verbintenis aan te gaan, net als Bethesda's eerdere titels zoals The Elder Scrolls en Fallout. Hines zei dat er zelfs na 130 uur gameplay nog veel te doen was, wat duidt op een rijke en gevarieerde spelwereld.

Een universum vol mogelijkheden

De game is naar verwachting zo uitgebreid dat Hines de tijd uit het oog verloor toen hij zowel hoofd- als zijmissies voltooide. Hij verklaarde dat hij na 80 uur aan nevenactiviteiten te hebben besteed, het gevoel had in een compleet ander spel terecht te zijn gekomen toen hij zich op het verhaal begon te richten. Dit niveau van diepgang en afwisseling zal spelers zeker lang bezig houden.

Wat kun je verwachten?

Hoewel de hoofdverhaallijn volgens Todd Howard, de regisseur van de game, naar verluidt in 30-40 uur kan worden voltooid, suggereert Hines' ervaring dat spelers gemakkelijk honderden uren kunnen investeren in het verkennen van het Starfield-universum. Dit is vooral spannend voor fans van het genre en de studio, omdat het een spel belooft dat langdurig aantrekkelijk zal zijn.

Conclusie

Starfield lijkt weer een monumentale release van Bethesda Game Studios te worden. Met een ongelooflijk lange en rijke gameplay-ervaring zal het spel spelers honderden uren boeien. Nu de releasedatum nadert, kan de gamegemeenschap zijn opwinding nauwelijks bedwingen voor wat wel eens de volgende grote stap in sciencefiction RPG's zou kunnen zijn.

Editorial Office
igitems