igitems Garantie®
je bent bij ons beschermd
Je aankopen op het igitems-platform zijn beschermd om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je hebt gekocht, of je geld terug
Vlotte transacties gegarandeerd
Onze verkopers worden geacht samen te werken met kopers om problemen snel op te lossen. Als er geen overeenkomst wordt bereikt, zal igitems helpen.
igitems Garantie®-geschiktheid
  • Wij garanderen dat je precies ontvangt wat je hebt besteld – zoals beschreven!
  • Geniet elke keer van een soepele en zorgeloze levering.
  • Onze kwaliteit is top, maar als je hulp nodig hebt, zijn we er voor je!
Je geld is veilig
Betalingen worden eerst aan igitems gedaan, niet direct aan de verkopers – pas na voltooiing & bevestiging van de transactie wordt het geld aan de verkoper vrijgegeven
Belangrijke opmerking!
Beoordeling
KEUR DE LEVERING NIET GOED in het Beoordelings-gedeelte van de bestelling totdat je exact je product hebt ontvangen. Controleer altijd of je het juiste artikel of de juiste dienst hebt ontvangen voordat je de levering bevestigt. Zodra een transactie is bevestigd, wordt deze als definitief beschouwd en worden er geen retouren of terugbetalingen verleend.
Hoe werkt de igitems Garantie®
Volg deze stappen bij leveringsproblemen
1
Neem contact op met de verkoper om hem te informeren dat je het geschil verhoogt
2
Klik op de knop 'Geschil starten' (naast 'Levering goedkeuren') om de procedure formeel te starten
3
De fondsen zijn nu bevroren – indien nodig zullen wij ingrijpen om de situatie naar een oplossing te leiden
4
Je betaling blijft bij igitems (niet uitbetaald aan de verkoper) totdat wij de eindbeslissing nemen
Belangrijke voorwaarden
Zorg ervoor dat je op de hoogte bent van onze regels
  • Als de gevraagde informatie correct wordt verstrekt door de koper binnen 7 dagen, kan de claim worden geaccepteerd
  • Als de vereiste informatie niet wordt verstrekt of onvoldoende bewijs bevat, kan de igitems Garantie® vervallen.
  • Er wordt verwacht dat de koper heeft geprobeerd het probleem direct met de verkoper op te lossen en de igitems Garantie® alleen als laatste redmiddel inroept bij onopgeloste geschillen – zorg er toch altijd voor dat je zo snel mogelijk op 'Geschil starten' klikt, zodat de verkoper pas toegang tot de fondsen krijgt als het probleem is opgelost
  • Frauduleuze claims (bijv. koper doet een terugboeking na ontvangst van het artikel/terugbetaling) zullen juridische gevolgen hebben en kunnen leiden tot schorsing van het account
  • Communicatie buiten het igitems-platform, zoals Discord, Whatsapp of privé-e-mails, wordt niet erkend of overwogen – deelname aan dergelijke contacten kan leiden tot schorsing van alle betrokken partijen en het verlies van de igitems Garantie®